Sposoby składania zamówień

  1. Poprzez stronę internetową (koszyk) - Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Po skorzystaniu z koszyka naszego sklepu internetowego, wypełnienie formularza oraz wyboru opcji płatności otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia w naszym sklepie. Wiadomość będzie zawierała nr zamówienia który będzie pomocny w realizacji transakcji i przy ewentualnym kontakcie z naszymi pracownikami. Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji, w przypadku zamieszczenia w formularzu zamówienia niekompletnych lub błędnych danych.
    Klienci, którzy złożyli zamówienie i zostało ono potwierdzone mogą sprawdzać stan swojego zamówienia poprzez wejście w menu „moje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu naszego sklepu fotograficznego.
  2. Poprzez email - wystarczy wysłać email na adres sklep@flyandfilm.pl zawierający wszystkie potrzebne dane do realizacji zamówienia czyli dane kontaktowe osoby zamawiającej, adres dostawy, sposób płatności, jaki towar i ilość oraz ewentualne dane do wystawienia faktury.
  3. Telefonicznie – Nasi pracownicy przyjmą zamówienie podczas rozmowy telefonicznej rejestrując je ręcznie w systemie.
  4. Poprzez Allegro - Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Dotyczy towarów oferowanych na sprzedaż przez sklep za pośrednictwem portalu allegro.

 

Zmiany w zamówieniach:

Zmiany w danych przekazanych podczas składania zamówienia np. adres dostawy czy zmiana sposobu płatności można dokonać wysyłając stosowny e-mail na adres sklep@flyandfilm.pl (w wypadku zamówień sprzętu) lub szkolenia@flyandfilm.pl (w wypadku zamówienia szkolenia). Zmiany w zamówieniu są możliwe do momentu realizacji zamówienia sprzętu przez magazyn lub na 2 dni przed szkoleniem (w wypadku szkoleń).

 

Odwołanie zamówienia:

Chcąc odwołać zamówienie skontaktuj się z naszym pracownikiem telefonicznie lub e-mailem: sklep@flyandfilm.pl. Nie mamy możliwości anulowania zamówienia w sytuacji gdy paczka opuściła już magazyn.